گسترش فضای نمایشگاهی دومین اکسپو واردات بین المللی چین

 

فضای نمایشگاهی دومین اکسپو واردات بین المللی چین نسبت به فضای نمایشگاهی اولین دوره این اکسپو افزایش یافته است .

طبق گفته اداره اکسپو واردات بین المللی چین مساحت پاویون های کشوری که کشورها به تبلیغ تجارت و محصولات خود در آن می پردازند نسبت به دوره قبل تغییری نکرده است اما به دلیل تقاضای زیاد کسب و کارها موجب افزایش فضای اختصاصی این بخش شده است .

در دومین اکسپو واردات بین المللی چین گروه های متنوع تری از جمله محصولات علمی- فناوری معیشتی ، خودرو ، تجهیزات ، تجهیزات پزشکی و محصولات مراقبت بهداشتی ، کیفیت معیشت، تجارت خدمات و محصولات کشاورزی حضور خواهند یافت.

با اضافه شدن بخش های آزاد ، تجهیزات گسترده ترین گروه نمایشی خواهند بود. در این بخش محصولاتی چون ربات های صنعتی ، ماشین آلات مهندسی و وسایل نقلیه ویژه به نمایش گذاشته خواهند شد.

بخش محصولات علمی – فناوری دو عامل واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) را اضافه خواهند نمود. در بخش مربوط به کیفیت معیشت نیز محصولات مصرفی باکیفیت را اضافه خواهند کرد و اقلام مربوط به مراقبت از سالمندان از ویژگی جدید اکسپو سال جاری در بخش محصولات مراقبت بهداشتی و تجهیزات پزشکی خواهد بود.

به گفته لیو فوشو نائب رئیس اداره اکسپو واردات بین المللی چین ، بیش از 1000 شرکت برای حضور در دور دوم این نمایشگاه که اوایل نوامبر 2019 برگزار خواهد شد درخواست غرفه نموده اند که حدود 100 مورد آن ها با اداره اکسپو قرارداد امضا کرده اند.

این اکسپو بار دیگر همزمان و در محل برگزاری اجلاس بین المللی اقتصادی و تجاری هونگچیائو (Hongqiao) برگزار خواهد شد.

172 کشور ، منطقه و سازمان بین المللی و بیش از 3600 شرکت در اولین دوره از این اکسپو از 5 الی 10 نوامبر در شانگهای حضور یافتند. این اکسپو اولین اکسپو واردات جهان در سطح ملی بود.

منبع : شینهوآ