جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پکن:

Beijing

تهران:

Tehran

حضور اعضای اتاق ایران و چین در اجلاس لجستیک دریایی و هوایی آسیا 2021 (ALMAC)

کنفرانس لجستیک، دریانوردی و هوانوردی آسیا 2021 (ALMAC) با حضور دبیرکل بخش حمل و نقل و مسکن منطقه ویژه اداری هنگ کنگ ، مدیر اجرایی شورای توسعه تجارت بین المللی هنگ کنگ ، رئیس انجمن حمل و نقل هوایی  بین المللی هنگ و ماکائو و … در تاریخ 11-12 آبان 1400 (2-3 نوامبر 2021) از سوی دولت منطقه ویژه اداری هنگ کنگ و شورای توسعه تجارت بین المللی هنگ کنگ برگزار شد . در اجلاس سال گذشته بیش از 12 هزار شرکت کننده از 59 کشور و منطقه در این رویداد دو روزه شرکت کردند.

این پلتفرم ارائه دهندگان و کاربران خدمات لجستیک، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی و مدیریت زنجیره تامین، از جمله تولیدکنندگان، بازرگانان و توزیع کنندگان را برای تبادل اطلاعات بازار و بررسی فرصت های تجاری در منطقه گرد هم آورده است .

در این رویداد به موضوعاتی از جمله فرصت های جدید در طرح جامع مشارکت اقتصادی منطقه ای ؛ تاثیر تنش های تجاری و مشارکت جدید منطقه ای در جابجایی محموله هوایی در منطقه ؛ مدیریت ریسک تجهیزات و ظرفیت ها ؛ توسعه سوخت های جایگزین ؛ جریان های بزرگ پساکرونا در تجارت الکترونیک؛ ایجاد ثبات زنجیره تامین از طریق دیجیتالی سازی ؛ دلیل ضرورت حذف کربن تا سال 2050 برای کسب و کارها و ثبات بشریت و … پرداخته شد.

عطف به دعوت بعمل آمده توسط شورای توسعه تجارت بین المللی هنگ کنگ و هماهنگی های انجام شده از سوی دبیرخانه این اتاق ، تعدادی از اعضای هیات مدیره و دبیر کل این اتاق و برخی از اعضای علاقمند در این رویداد دو روزه به صورت آنلاین حضور دارند.