جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پکن:

Beijing

تهران:

Tehran

حضور نماینده اتاق ایران و چین در نشست با معاون مدیرکل نمایشگاه بین المللی واردات چین مورخ 20 تیر 1403

طی هماهنگی های بعمل آمده از سوی اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین و نمایندگی این اتاق در شانگهای، بابک بشارتی نماینده این اتاق در محل نمایشگاه بین المللی واردات چین حضور و با معاون مدیرکل این نمایشگاه، آقای li Guo Qing، دیدار کرد. این دیدار روز دهم جولای 2024 با توجه به حضور چشمگیر ایران در این نمایشگاه در سالهای گذشته برگزار گردید.

کشور ایران در سال 2023 بزرگترین کشور مشارکت کننده در این نمایشگاه بوده و از این رو اتاق بازرگانی ایران و چین در تلاش است در دور جدید این نمایشگاه که در نوامبر 2024 برگزار میگردد، به نمایندگی از فعالان اقتصادی ایرانی حضور فعال تری داشته باشد.
این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه چین و مورد توجه خاص دولت چین می باشد. از این رو این نمایشگاه بستر مناسبی جهت صادرات کالاهای ایرانی به شمار می رود.

در دیدار نماینده اتاق ایران و چین با معاون مدیرکل نمایشگاه بین المللی واردات چین ضمن اشاره به تمایل و برنامه ریزی های در حال انجام از سوی اتاق ایران و چین از برگزارکننده نمایشگاه درخواست کرد همکاری های لازم جهت حضور و فعالیت بیشتر این اتاق در این نمایشگاه صورت گیرد.

معاون مدیرکل نمایشگاه بین المللی واردات چین ضمن اشاره به فعالیت شرکتهای ایرانی در زمینه محصولات نوآورانه و فن آوری های روز از این اتاق درخواست کرد در این رویداد حضور فعال تری داشته باشند. وی با توجه به مناسب بودن فرایند بازاریابی در زمینه محصولات حلال، پیشنهاد کرد شرکتهای تولیدکننده بیشتری در زمینه محصولات حلال از سوی اتاق ایران و چین معرفی گردند.

آقای گو در ادامه از اتاق ایران و چین و شرکتهای حاضر در ادوار قبلی این نمایشگاه درخواست کرد جهت ارتقاء کیفی این نمایشگاه پیشنهادات و انتقادات خود را به برگزارکننده این نمایشگاه انتقال دهند.