جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پکن:

Beijing

تهران:

Tehran

حضور نماینده اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین در دو رویداد مهم انجمن تجارت خدمات چین

طی دعوت بعمل آمده از سوی انجمن تجارت خدمات چین، بابک بشارتی نماینده اتاق بازرگانی و‌ صنایع ایران و چین در نمایشگاه سناریوهای یکپارچه واردات و صادرات کالای داخلی و کنفرانس تجارت خارجی و تجارت الکترونیک فرامرزی جهانی مورخ 16 تا 21 ژوئن 2024 در شهر لانگ فانگ حضور بهمرساند.


‏این کنفرانس با موضوع هوش دیجیتال و سبز و گشایش عصر جدید همکاری و با مشارکت مرکز تجارت بین المللی سازمان ملل متحد، انجمن تجارت خدمات چین، اداره بازرگانی استان هبی و سازمان بین المللی پیشگیری و حل و فصل اختلافات تجاری برگزار شد.


‏محتوای این کنفرانس: تحول دیجیتال صنعتی، تمرکز بر تجارت الکترونیک برای ترویج گردش دوگانه، گفت و گوی چین-اروپا با استانداردهای بالا، گشایش دوران بین المللی شدن در آینده، همکاری بین المللی در آموزش پرسنل، نمونه های عالی برندینگ در خارج از کشور و شب ارائه دهندگان خدمات طلا می باشند.


مدیران ارشد وزارتخانه ها و کمیسیون های ملی، رهبران استانی و شهری استان هبی و سایر فراگیران مناطق آزمایشی، نمایندگان و دانشمندان مؤسسات تحقیقاتی و افراد شناخته شده جامعه در این کنفرانس حضور داشتند و نمایندگان نهادهای بین المللی در چین، کمیسیون تجارت اروپا، کارشناسان اندیشکده های بین المللی و چینی های خارج از کشور به عنوان مهمانان ویژه خارجی بودند.


رؤسای مربوط به بخش های استان هبی، نمایندگان ادارات دولتی، نمایندگان صنعت حاضر در این رویداد شامل اعضای انجمن تجارت الکترونیک فرامرزی چین، 50 نفر از مدیران عامل تجارت الکترونیک فرامرزی و شرکت ها و رهبران 100 شرکت برتر تجارت الکترونیک فرامرزی معروف بودند.


در حاشیه این رویداد کنفرانسهای توانمندسازی هوش مصنوعی فرامرزی توسط انجمن تجارت الکترونیک و پرورش استعدادهای درخشان و همکاری بین المللی در آموزش نیز برگزار شد.


با هماهنگی بعمل آمده از سوی اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین و دفتر نمایندگی این اتاق در چین، پاویون ایران در بخش نمایشگاهی برگزار شد و کالاهای صادراتی شامل فرش صنایع دستی و زعفران در معرض دید عموم قرار گرفت.