جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پکن:

Beijing

تهران:

Tehran

جزئيات امضاي تفاهم نامه همكاري ميان شهرداري تهران و اتاق بازرگاني ايران و چین

مراسم همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تهران که روز چهارشنبه مورخ 15 تیر 1401 در سالن همایش‌های برج میلاد، با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین جناب آقای حریری، نایب رئیس اتاق ایران و چین جناب آقای مالکی، شهردار و مديران شهرداري تهران، رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار و معاون مالي و اقتصادي شهرداري تهران برگزار شد، و در این مراسم تفاهم نامه همكاري ميان اتاق بازرگاني ايران و چین و شهرداري تهران امضا شد.

اين تفاهم نامه به منظور استفاده از ظرفيت هاي في مابين، جهت جذب سرمايه گذاري براي فرصت هاي سرمايه گذاري شهرداري تهران به امضا رسيده است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران عنوان کرد که جلساتی با اتاق بازرگانی ایران و چین، قائم مقام بانک مرکزی و نهادهای بانکی و مالی برگزار شده و فرصت‌های سرمایه گذاری در ۶ پنل که مرتبط با معاونت‌های تخصصی شهرداری تهران می‌شود به سرمایه‌گذاران ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: افق این همایش مردمی کردن اقتصاد شهری است؛ به این منظور و برای اینکه این همایش آغازی برای این حرکت باشد امروز سامانه مجازی نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری را رونمایی می‌کنیم. این همایش اختتامیه ندارد و به نوعی آغاز جریان حرکت فرصت‌های سرمایه گذاری و مردمی کردن اقتصاد شهری است و بعد از این هر سرمایه‌گذاری می‌تواند با مراجعه به این سایت، فرصت‌های سرمایه گذاری را شناسایی کند.