جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پکن:

Beijing

تهران:

Tehran

ملاقات رئیس اتاق ایران و چین با سرکنسول محترم  ایران در گوانجو  مورخ 29 مهر 1403

رئیس اتاق ایران و چین روز یکشنبه مورخ 29 مهر 1403  طی سفر خود به استان گواندونگ با جناب آقای  حسین درویشی ، سرکنسول محترم  ایران در گوانجو به منظور بحث و تبادل نظر جهت  همکاری های بیشتر در راستای توسعه صادرات به جنوب چین ملاقات کرد.

 آقای حسین درویشی ، سرکنسول ایران در چین با تاکید نقش مثبت اتاق مشترک ایران و چین در جهت توسعه صادرات به چین و اهمیت نمایشگاههای بین المللی چین در معرفی محصولات ایرانی از اتاق ایران و چین خواست برای حضور هر چه فعالتر اعضا این اتاق در نمایشگاه کانتون که بزرگترین نمایشگاه صادرات و واردات در استان گواندونگ می باشد برنامه ریزی نماید.

سرکنسول ایران در گوانجو برنامه ریزی دقیقتر در برخی رشته های تخصصی را به عنوان یکی از برنامه های این کنسولگری در راستای توسعه صادرات در این نشست مطرح کرد.

 آقای مجید رضا حریری ، رئیس اتاق ایران و چین ضمن قدردانی از تلاشها و همکاریهای سرکنسولگری ایران در گوانجو در جهت گسترش روابط تجاری با چین و رفع مشکلات تجار  اعلام آمادگی اتاق ایران برای همکاری با کنسولگری گوانجو در زمینه رویدادهای بین المللی مهم چین اعلام کرد و از سرکنسول ایران در گوانجو خواست برای حمایت از صادرکنندگان ایرانی و یافتن فرصتهای جدید توسعه تجارت بین ایران و چین تمام مساعی خود را به کار ببندد.

رئیس اتاق ایران و چین بازار جنوب چین را برای محصولات ایرانی بسیار مطلوب دانست و گفت مقرر شده است در جهت توسعه همکاریها و هم افزایی تجار ایرانی مقیم جنوب چین همکاری های گسترده تری با سرکنسولگری ایران در گوانجو داشه باشیم و در همین راستا، کمیته محلی این اتاق در استان گواندونگ بزودی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.