جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پکن:

Beijing

تهران:

Tehran

گزارش برگزاری یکصد و بیست و نهمین دوره از نمایشگاه واردات و صادرات چین

گزارش برگزاری یکصد و بیست و نهمین دوره از نمایشگاه واردات و صادرات چین

یکصد و بیست و نهمین دوره از نمایشگاه واردات و صادرات چین (129th Canton Fair) از تاریخ (26 فروردین- 4 اردیبهشت 1400) همانند دو دوره گذشته به علت پاندمی کرونا به صورت آنلاین برگزار شد .

پلتفرم مجازی این نمایشگاه از ساعت 9 صبح  15 آوریل رسما به صورت آنلاین مورد بهره برداری قرار گرفت. 50 بخش نمایشگاهی در 16 دسته محصول از جمله لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی الکتریکی ، ماشین آلات ، مصالح ساختمانی ، کالاهای مصرفی ، دکوراسیون منازل ، منسوجات و پوشاک ، تجهیزات پزشکی، انرژی و  … وجود داشت. حدود 26000 غرفه دار داخلی و خارجی در حدود 60000 غرفه مجازی بصورت آنلاین حضور داشتند. به منظور تحکیم دستاوردهای مبارزه با فقر و اطمینان از احیای مناطق روستایی ، بخش ویژه ای به 1160 شرکت از مناطق فقیر  اختصاص یافت تا بتوانند به صورت رایگان در این نمایشگاه شرکت کنند. این دوره از نمایشگاه به خریداران جهانی محصولات ساخت چین و تولید شده در چین را ارائه نمود.

این دوره از نمایشگاه مصادف با صدمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست چین و آغاز چهاردهمین برنامه پنج ساله و برنامه  جدید تبدیل چین به کشور سوسیالیستی مدرن از همه لحاظ می باشد و به همین دلیل از اهمیت خاصی برخوردار است.

در حال حاضر نمایشگاه کانتون به بستری برای گشایش همه جانبه تبدیل شده است و با استفاده از  بازارهای داخلی و خارجی و منابع سطوح بالاتر، به پیشرفت پایدار و توسعه ابتکاری تجارت خارجی  و کمک به ارتقا الگوی جدید توسعه پرداخته است .