جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پکن:

Beijing

تهران:

Tehran

افتتاح یکصد و سی و دومین نمایشگاه کانتون

مراسم افتتاحیه صد و سی و دومین نمایشگاه واردات و صادرات چین-گوانجو (نمایشگاه کانتون) روز ۱۵ اکتبر برگزار خواهد شد. در این رویداد بیش از ۳٫۰۶ میلیون محصول توسط 35 هزار شرکت داخلی و خارجی بصورت آنلاین به نمایش گذاشته می شوند.
شو بینگ، سخنگوی نمایشگاه، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:” ما برای افزایش تجربه آنلاین غرفه داران، زمان بهره برداری از خدمات پلت فرم آنلاین نمایشگاه را از 10 روز به 5 ماه افزایش داده ایم.»
در بخش صادرات نمایشگاه 16 دسته محصول و در بخش واردات 6 گروه کالایی عرضه خواهند شد. تا کنون، در مجموع 34744 غرفه دار چینی و 416 شرکت از 34 کشور و منطقه در بخش واردات ثبت نام کرده اند. محصولات به نمایش گذاشته شده در این دوره رکورد جدیدی ثبت نموده است. در میان آن ها بیش از 130 هزار کالای هوشمند و بیش از ۵0۰ هزار کالای سبز و کم کربن وجود دارند.
به گفته برگزارکننده نمایشگاه کانتون در این دوره منطقه نمایشگاهی ویژه ای برای احیای روستایی در نظر گرفته شده است. فعالیت های آنلاین با مناطق آزمایشی تجارت الکترونیکی مرزی و برخی پلت فرم های تجارت الکترونیکی فرامرزی همگام خواهند شد تا به شرکت های مناطق محروم کمک کنند تا به هر دو بازار داخلی و خارجی دسترسی داشته باشند.