جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پکن:

Beijing

تهران:

Tehran

برقراری پرواز مستقیم از تهران به گوانجو

هواپیمایی ماهان افتخار دارد راه اندازی پروازهای مستقیم تهران – گوانجو – تهران را از تاریخ 29 اردیبهشت 1392 به اطلاع عموم هموطنان محترم برساند.
هواپیمایی ماهان در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران و به ویژه دسترسی آنان به نقاط گردشگری و تجاری دنیا، پروازهای گوانجو را  از تاریخ 29 اردیبهشت 1392 راه اندازی خواهد کرد.
این شرکت روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته در مسیر تهران – گوانجو و روزهای دوشنبه و جمعه از گوانجو به تهران میزبان مسافران خود خواهد بود. همچنین پروازهای فوق با هواپیمای مدرن A310 انجام خواهد شد.
گفتنی است گوانجو (کانتون) یکی از قطب های اداری و تجاری چین، مرکز استان گوانگ دونگ می باشد که با جمعیتی نزدیک به 10 میلیون نفر تولید کننده 12% از درآمد ملی کشور چین است.
این شهر که سالانه میزبان بزرگترین نمایشگاه های صادرات و واردات نیز هست، از نظر رشد اقتصادی بین 35 شهر چین بعد از شانگهای و پکن در رتبه سوم قرار دارد. بی شک این پرواز بستر مناسبی برای گسترش روابط تجاری دو کشور ایران و چین است و با توجه به اینکه ماهان هر هفته 4 پرواز در مسیر شانگهای انجام می دهد، پرواز گوانجو می تواند دستیابی مسافران شرق آسیا به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس را از طریق تهران میسر سازد.