جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پکن:

Beijing

تهران:

Tehran

توجه به استاندارد و کیفیت صادراتی، لازمه توسعه صادرات غیر نفتی

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران  در دیدار با رئیس سازمان ملی استاندارد، توجه به استاندارد و کیفیت صادراتی را ضروریت توصیف کرد و با تاکید بر لزوم صادرات کالاهای با کیفیت ایرانی به بازارهای هدف، رفع مشکلات مربوط به صادرکنندگان در حوزه استاندارد صادراتی را ضروری دانست .
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا پیمان پاک در این دیدار اظهار داشت: همکاری و هماهنگی میان  سازمان ملی استاندارد به عنوان مجموعه ای ارزشمند و سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی تجارت خارجی کشور، در جهت افزایش کیفیت کالاهای صادراتی با هدف توسعه صادرات غیر نفتی و ماندگاری در بازارهای هدف به ویژه، کشورهای همسایه و حوزه اوراسیا از اهمیت بالایی برخوردار است.
 وی افزود: لازم است ضمن تشکیل مجدد کارگروه کیفیت و استاندارد نسبت به بررسی مشکلات  موردی صادرکنندگان در حوزه کیفیت و استاندارد صادراتی اقدام گردد.  
معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت:   بر اساس دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت، در آینده نزدیک تفاهم نامه مشترک همکاری میان سازمان ملی استاندارد و سازمان توسعه تجارت ایران تدوین و امضا خواهد شد .