جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پکن:

Beijing

تهران:

Tehran

معرفی نمایشگاه کانتون 2014پاییزه (صدوشانزدهمین دوره)

نمایشگاه واردات و صادرات چین موسوم به کانتون اولین بار در سال 1957 برگزار شد و هر ساله طی  دو دوره پاییزه و بهاره در گوانجو  چین برگزار می گردد.

کانتون یکی ازبزرگترین ، جامع ترین  نمایشگاههای چین با پیشینه طولانی و در سطح وسیع می باشد که بیشترین تعداد خریداران خارجی و بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است.

بیش از 24 هزار شرکت معتبر و برتر تجاری خارجی   با ظرفیت های بسیار خوب مالی و اعتباری در این نمایشگاه شرکت می کنند که برخی از آنها شامل شرکتهای تجاری خارجی، تولیدکنندگان ، موسسات علمی  تحقیقاتی، شرکتهای سرمایه گذاری خارجی، شرکتهای خارجی و شرکت های خصوصی می باشد.

این نمایشگاه فرصتی مناسب جهت  صادرات و واردات  همراه با الگوهای تجاری متنوع و انعطاف پذیر می باشد.

فعالیتهای مختلف تجاری  از جمله همکاریهای اقتصادی و تبادلات اقتصادی و فنی ، بازرسی کالا، بیمه،حل و نقل ، تبلیغات، مشاوره و غیره نیز بطرق  مختلف ضمن  برپایی نمایشگاه انجام می گردد.

دوره گذشته (می2014)  این نمایشگاه در فضایی به وسعت 1170000 متر مربع وبا حدود 60 هزارغرفه برگزار شد .

نزدیک به 190 هزار خریدار خارجی در این دوره (صدوپانزدهمین) حضور داشتند .

این نمایشگاه در سه فاز در زمینه های فعالیت زیر برگزار می گردد:

فازتاریخزمینه
فاز 119-15 اکتبر 2014( 23 الی27 مهر 93)الکترونیک و لوازم برقی خانگی، لوازم روشنایی،خودرو وقطعات خودرو،ماشین آلات،ابزارآلات و سخت افزار،مصالح ساختمانی،محصولات شیمیایی،پاویون بین المللی،منابع انرژی 
فاز 227-23 اکتبر 2014(1 الی 5 آبان93)کالای مصرفی،تزئینات خانگی،هدیه
فاز 331 اکتبر الی 4 نوامبر 2014 (9 الی 13 آبان93)پارچه و پوشاک،کفش،لوازم اداری و کیف و چمدان،دارو و لوازم آرایشی بهداشتی پزشکی،مواد غذایی،پاویون بین المللی

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت www.cantonfair.org.cn  مراجعه نمایند.