جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پکن:

Beijing

تهران:

Tehran

معرفی نمایشگاه کانتون 2017 پاییزه (صد و بیست و دومین دوره)

مایشگاه کانتون با تمرکز بر تقاضاء بازار بین المللی یک رویداد تجاری تخصصی و جامع است . این نمایشگاه بیش از 150000 نوع محصول با کیفیت و ویژه از چین و کشورهای خارجی را در معرض نمایش می گذارد . حدود 24000 شرکت مهم از سراسر جهان در هر دوره شرکت می کنند . غرفه داران از استانداردهای کیفی بین المللی پیشرفته به عنوان شاخص یاد می کنند ، از آزمون شناخته شده جهانی محصولات و سیستم تاییدیه ایمنی و سلامتی استفاده می کنند .
در دوره قبلی این نمایشگاه در پاویون بین المللی 998 غرفه موجود بود و 620 شرکت از 42 کشور و منطقه در این رویداد حضور یافتند . صد و بیست و دومین دوره این نمایشگاه در فضایی به مساحت 20000 متر مربع برگزار خواهد شد .با توجه به اتخاذ سیاست های ملی در خصوص کمربند و جاده در این دوره از غرفه داران بیشتری از کشورها و مناطق مجاور کمربند و جاده دعوت شده است .
روسیه ، لهستان ، اردن و سایر کشورهای مجاور کمربند و جاده و همچنین شرکای تجاری اصلی چین از جمله آمریکا ، فرانسه ، ایتالیا و برزیل در این دوره نمایشگاه حضور خواهند داشت .
صد و بیست و دومین دوره نمایشگاه کانتون در مجموعه نمایشگاهی صادرات و واردات چین از 15 اکتبر لغایت 4 نوامبر 2017 برگزار خواهد شد.

فازتاریخزمینه
1(19-15 اکتبر)
23-27 مهر
الکترونیک و لوازم برقی خانگی، لوازم روشنایی، خودرو و قطعات خودرو، ماشین آلات، ابزارآلات و سخت افزار، مصالح ساختمانی، محصولات شیمیایی، پاویون بین المللی ، منابع انرژی
2(27-23 اکتبر)
1-5 آبان
کالای مصرفی، تزئینات خانگی، هدیه
3(4نوامبر-31 اکتبر)
9-13 آبان
پارچه و پوشاک، کفش، لوازم اداری و کیف و چمدان و محصولات بازیافتی، مواد غذایی، دارو و لوازم پزشکی و محصولات بهداشتی، پاویون بین المللی

به صد و بیست و دومین نمایشگاه کانتون خوش آمدید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت www.cantonfair.org.cn مراجعه نمایند.