مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ایران با اشاره به رونق گرفتن برپایی نمایشگاههای بینالمللی در خارج از کشور، گفت: رویکرد مدیریت جدید سازمان توسعه تجارت، حمایت از برگزاری نمایشگاههای تخصصی و پاویونها در دیگر کشورها است.
“هومن رازدار” امروز (سهشنبه) در جریان نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر اظهارداشت: با فروکش کردن کرونا شاهد رونق صنعت نمایشگاهی در کل جهان و ایران هستیم.
وی بیانداشت: ماموریت شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران، کمک به توسعه صادرات و توسعه تجارت در کشور است.
رازدار ادامهداد: صنعت نمایشگاهی و بهویژه سایت نمایشگاه بینالمللی تهران را قطب و نقطه دور زدن تحریم ها می دانیم، زیرا جایگاهی است که شرکت های خارجی میتوانند در آن حضور یافته و شرکتها و تولیدکنندگان داخلی میتوانند به معرفی محصولات و دستاوردهای خود بپردازند و ما همواره در حال تدبیر برای بی اثر کردن تحریم ها هستیم.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: در ماههای گذشته تفاهمنامهای با مرکز نمایشگاهی مسکو منعقد کردیم و حدود سه هفته پیش نمایشگاهی در کازان روسیه با موضوع اکسپوی حلال نیز برگزار شد.
وی ادامه داد: همزمان شرکت سهامی نمایشگاه ها به دنبال حضور نمایشگاهی در چند کشور است که تا پایان سال بتوانیم رشد مطلوبی در حضور در دیگر کشورها دست یابیم.
رازدار خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ابزارهای معرفی توانمندی های تولید کنندگان و صنعتگران ایرانی در خارج از کشور، برگزاری نمایشگاه ها به معنای برپایی پاوون ها، نشستهای بی تو بی و ایونتهاست و در تلاشیم این موارد را با هم و در کنار هم به پیش ببریم.
وی همچنین با اشاره به نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، عنوان داشت این دوره از نمایشگاه در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع و به صورت تخصصی برگزار شده که امسال کیفیت بالایی را در آن شاهد هستیم.
به گزارش ایرنا، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر امروز (سهشنبه) در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ایران افتتاح شد و آغاز بهکار کرد.
این دوره از نمایشگاه با هدف افزایش بازدهی تولید و ورود به بازارهای صادراتی و همچنین ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقای کیفیت تولید برگزار میشود.
ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان مصرفکنندگان و تولیدکنندگان داخلی و خارجی و آشنایی با محصولات، نوآوریها و ظرفیتهای موجود این صنعت، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
منبع:ایرنا