جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پکن:

Beijing

تهران:

Tehran

اختصاصی/ دبیر اتاق مشترک ایران و چین در گفتگو با شابا خبر داد:

سمینار تجاری و اقتصادی اتاق بازرگانی در شانگهای
gozareshat

بزرگ ترین گروه تجاری که از سوی اتاق بازرگانی ایران و چین به اکسپو شانگهای اعزام خواهد شد شامل 100 نفر است که این گروه یک روز پیش از روز ملی ایران به چین می رود و  یک سمینار تجاری و اقتصادی یک روزه برگزار می کند.
مریم السادات سمیعانی ، دبیر اتاق مشترک ایران و چین در گفتگو با شابا ، با اعلام این خبر گفت: تعدادی از اعضای اتاق ایران و چین به همراه رییس این اتاق در چین حضور دارند و قرار است فردا از اکسپو بازدید کنند. اما نخستین گروه اعزامی اتاق بازرگانی به صورت رسمی روز 27 اردیبهشت به شانگهای می رود.
وی تعداد بازدیدکنندگان غرفه ایران را از میزان پیش بینی های صورت گرفته بیشتر دانست و افزود: بر اساس خبرهای دریافتی ما از مرکز تجاری ایران در شانگهای ، بازدید از اکسپو شانگهای و غرفه ایران در این نمایشگاه بسیار زیاد بوده و حتی در بخش تجاری قراردادهایی هم منعقد شده است.
سمیعانی اظهار داشت: تعداد بازدیدکنندگان از برخی غرفه ها از جمله غرفه چین به قدری زیاد است که امکان بازدید از آنها  به دشواری فراهم می شود. در این میان تعداد بازدیدکنندگان از غرفه ایران هم از آمار پیش بینی شده بسیار بیشتر بوده است.
دبیر اتاق مشترک ایران و چین در بخش دیگری از صحبت های خود از اعلام آمادگی تعدادی از اتاق های بازرگانی برای اعزام گروه تجاری به اکسپو خبر داد و گفت: تا به حال اتاق های بازرگانی تهران ، شیراز ، مشهد ، کرمانشاه ، همدان ، لرستان ، کردستان و ایلام برای اعزام گروه تجاری به چین اعلام آمادگی کرده اند و ستاد اکسپوی اتاق بازرگانی ایران در حال بررسی این درخواست ها است.
کد خبر: 3807
http://www.shabanews.ir