جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پکن:

Beijing

تهران:

Tehran

گزارش نشست اتاق بازرگانی ایران و چین و اتاق بازرگانی تولیدکنندگان صنایع ماشین آلات چوب شهر لونجیائو از توابع فوشان

نشست اتاق مشترک ایران و چین با ریاست اتاق بازرگانی تولیدکنندگان صنایع ماشین آلات چوب لونجیائو روز یکشنبه مورخ 12 بهمن  93 در محل اتاق ایران وچین  برگزار گردید.

 

آقای  لیو  رئیس اتاق بازرگانی صنایع ماشین آلات چوب لونجیائو  گفت  شهر لونجیائو  مهمترین بخش از نظر کیفیت  و قیمت  در زمینه صنایع ماشین آلات چوب می باشد و در حال حاضر 300 تولید کننده ماشین آلات  صنایع چوب در زمینه های مختلف تولید مبلمان خانگی ، اداری ، آشپزخانه و غیره  در این منطقه واقع شده که حدود 200   تولیدکننده عضو اتاق بازرگانی صنایع چوب لونجیائو هستند. از دیگر تولیدات این شهر جواهرات ، لوازم الکتریکی  میباشد.
لیو  گفت  تولیدکنندگان مبلمان ایرانی  در مورد بازار تولید ماشین آلات  صنایع چوب چین که مهمترین آنها در شهر لونجیائو واقع شده آشنایی ندارند  و هدف ما از حضور در ایران معرفی  بازار لونجیائو و آشنایی با تولیدکنندگان ایرانی  برای افزایش روابط تجاری این شهر با ایران می باشد.
سمیعانی فرد دبیر اتاق ایران و چین  گفت   اتاق مشترک  ایران و چین از حضور هیات های تجاری از منطقه لونجیائو برای حضور در ایران و  ایجاد ارتباط بیشتر با تولیدکنندگان ایرانی  استقبال  می نماید.
رئیس اتاق بازرگانی صنایع ماشین آلات چوب لونجیائو گفت   ما  بازار ایران در زمینه تولید مبلمان  توجه ویژه داریم و درصدد گسترش بازار لونجیائو  و افزایش روابط با ایران هستیم .